یہ بلاگ تلاش کریںMusarratsyed Ali

اتوار، 15 جنوری، 2023

آپ کا کیا خیال ہے ؟


آپ کا کیا خیال ہے ؟
سابق وزیر اعظم عمران خان سے عمر میں تھوڑا سا بڑا ہوں جس کا فائدہ اکثر اپنے پیغامات میں اٹھا لیتا ہوں۔ ملاقات زندگی میں دو مرتبہ ہی ہو پائی وہ بھی جوانی میں۔ ایک مرتبہ انگلینڈ میں اور دوسری مرتبہ شوکت خانم کینسر ہسپتال لاہور میں۔ 
ٹیچر قاسم علی شاہ میرے چھوٹے بیٹے کے برابر ہیں، اجنبی ہونے کے ناطے احترام میری تربیت میں شامل ہے البتّیٰ سوشل میڈیا پر دیکھنے اور سننے کے بعد ان کے بارے میں کوئی رائے قائم کرنا فطری امر ہے۔ 
ایک روز قبل دونوں کی ملاقات ہوئی، میں نے بھی سوشل میڈیا پر دونوں کی گفتگو دیکھی، سنی اور باڈی لینگوئج (جسمانی زبان) پر بھی غور کیا۔ اس وقت سے تذبذب کا شکار تھا کہ اپنی رائے کا اظہار کروں یا نہ کروں لیکن آج فیصلہ کیا کہ ازادیٔ رائے کا حق استعمال کر ہی ڈالوں، سو بِنا کسی تاسُّف کے اپنے خدشات کا اظہار کر رہا ہوں:-
1- عمران خان ایک انٹرویو میں خود کہہ چکے ہیں کہ وہ ایک اچھے مردم شناس نہیں، لہٰذا ملک کے ایک اعلیٰ معیار کے تجربہ کار ٹیچر کے اثر و رسوخ میں آنا میری توقعات کے عین مطابق ہو سکتا ہے۔
2- قاسم علی شاہ کا ایک سوال تمام ملاقات کا نچوڑ ہے کہ:-
"دنیا کے سب سے بڑے لیڈر نیلسن منڈیلا نے تمام ان لوگوں کے بارے میں کہا جنہوں نے ان کو قید میں ڈالا:-
"Forgive and Forget معاف کرو، بھولو اور آگے چلو"
خان صاحب آپ کو نہیں لگتا بہت کام ہیں کرنے کو ، بھولیں اور آگے چلیں"
اگرچہ عمران خان نے محمدٌ کا اپنی بیٹی فاطمہ کے بارے میں فرمان بیان کر کے ثابت کیا کہ چور کو سزا دئے بغیر معاشرہ صحیح نہیں ہو سکتا لیکن مجھے لگتا ہے کہ قاسم علی شاہ کی ذہانت، قوّتِ گویائی اور دوران گفتگو جسمانی بے چینی میرے اس یقین کا مظہر ہے کہ جلد ہی چند ملاقاتوں میں وہ عمران خان کو رام کرنے میں کامیاب ہو جائیں گے اور یوں عمران خان کا سدا کا بیانیہ "میں ان چوروں کو چھوڑوں گا نہیں" دھرا رہ جائے گا 😥

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

A Historical Day 9 May 2023

  :مئی 9،  2023  کے حوالے سے چند گذارشات   فطرت کے اصولوں سے ہٹ کر کچھ کرنا اتنا آسان بھی نہیں اور اگر کوئی ایسا کرنے کی جراؑت کرے تو اس کا ...